bilgeak Kizlar bilgisi olan var mı son adet tarihim 21 mart Bu ayın 25 kan verdim sonuç 39.35 cikti doktor hamilesin dedi daha çok yeni değer çok düşük geldi bana birdaga 9 mayısta çağırdı kese görmek için sizce hamilelik var mı ?
Betulakarr bilgeak degeriniz normal ben 4 gun gecikmeyle beta değerim 34tu. Suanda 34+5 haftalık hamileyim 🥰 inşallah sağlıklı gebelik yaşarsınız ve kucağınıza almak nasip olur. Kulak asmayin hic kimseye anne oldugunuzu kabul edin ve karnınızı sevin ben hep öyle yaptım 🤍
anneoluyoruuumm16 bilgeak Canım üç gün gecikmem vardı 4.88 çıktı değerim yani negatifti. Bir hafta sonra pozitif oldu. Hayırlı olsun rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah
bilgeak Betulakarr öncelikle teşekkür ederim allah sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin insallah 2 gebeligim ondan dolayı biraz şaka gibi geliyor hala.
Betulakarr bilgeak amin canım rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin insallah sende sağlıkla kucağına alırsın ☺️