Jelem123 bunun tek çaresi doktora gitmek malesef 10 gün geceleri sabaha kadar ağladım dişim yüzünden o kadar ağrı çektim ki benim de yarısı kırık ve çürüdü sapasağlam dişim haftam küçük olduğu için ve kan sulandırıcı kullandigim için işlem yapmadılar antibiyotik verdiler onunla bı nebze rahatladım çok şükür yemek yiyebiliyorum şuan. En kısa zamanda doktora görün 4-6 ay arasındaysan işlem yaparlar rahatlarsın biraz çok zor diş ağrısı onun ağrısını çekmek de iyi değilmis bebek için en iyisini doktorlar bilir bı görünün çok geçmiş olsun