Emelilter Bugün kontrole gittim 5 6 cm acilmam var dedi doktor ama sancim yoktu doktora kalsan hemen yatircakti ama ben yatmadım kendi sancimin gelmesini istedim şuan bekliyoruz bakalım sizce ne zaman olur başlar doğum?
MadameHappy34 Emelilter Hareketsiz kalmasın 5-6 çok iyi bir açılma aslında. 😁 Ben bu sabah yatış yaptım suyum geldi ve 1.5 parmak açıklığım olduğu için. Ama saatlerdir ekstra bir farklılık yok.. alttan da muayene edilmiyor çocuğa enfeksiyon riski var diye. Bu gece gelmezse sabah suni sanci belirlencek.
Melekg Neden yatmadın hastanede enfeksiyon kapabilirsin belki sancın hiç gelmicek bnm 10 cm e kadar sancım gelmedi mesela suniyle açıldım sadece suyum da gelmedi doktorum patlatınca sancılandım doğurdum riske atmasaydın