Eşimin adı Semih ona benziyor diye ben başından beri Melih istiyordum.😂 Eşim de soyadımızla çok uyumlu oluyor diye Uygar istiyor. Aslında ikimizde iki isim olayına hiç sıcak bakmıyorduk ama MELİH UYGAR da birleştik ☺️ onun dışında OĞUZ, YAVUZ a da gittik geldik.