Anonim01 ben almayı düşünüyorum beline koyucaksin desteknicin önden bebeğime üzerine kolunla destekleyip emziricez bende diyordum bunu nasıl kullanıyorlar ama öğrendim 🤣 bence faydalı baya destekliyor emzirirken diye düşünüyorum o yzuden alicam ben gerek yok onun yerine yastık koyarım dersen o ayrı yada kucağında tutarsan sürekli orası sana kalmış ama bence yorar canım ya bence sen bilirsin yine ama benim düşüncem böyle ben alicam şahsen