09-11-22 24+1 ile Mısır koçanı olduk siz kaçıncı haftadasıniz? Nasıl gidiyor hamilelik? Ben kasık ağrısından yuruyemiyorum artık çok zorlanıyorum
Rmysarft 09-11-22 bizde 21+1 olduk kuyruk sokumu ağrım vardı çok fazla oturup kalkamıyodum doktorum magnezyum başlamamı söyledi bir de çabuk yorulmam haricinde ha birde 8 aylık gibi olan göbeğim haricinde çok şükür bir sorunumuz yok 😂😂🙏🏻💕
Sengul-9798 09-11-22 25+3 su kabağı olduk benim de kasik ta çok ağrım ve yanmam vardı Dr a gittim idrar da enfeksiyon olduğu için dedi
09-11-22 Rmysarft ay maşallah ilk gebeliginiz mı erkek o zaman o kadar büyüdüğüne göre karnınız benimki daha yyeni belli oluyor
Rmysarft 09-11-22 evet erkek kilosu da haftasına göre fazla ve göbeğim sipsivri sanırım o hurafe doğruymuş😂
09-11-22 Sengul-9798 bana da magnezyum eksikliğinden kasık ağrısı olur dedi magnezyum kullanıyorum ama onunda tadı çok kötü içemiyorum o yüzden ağrılarım devam ediyor
Sengul-9798 09-11-22 içmen lazım ilerleyen haftalar da daha da artar ağrın hiç duramazsin zorla kendini 🙄