21MELOSSS21 Sunactn35 sen söyledin mi doktora kasılmalarım.oluyir diye bana sordu ara sıra oluyor kasilmam ve sancım dedim olabilir gerçek sancı seni bize getirir zaten dedi 😂
Sunactn35 21MELOSSS21 ben bi kere toplanma oldu kasıldı gibi dedim hemen alttan muayne yaptı okadr canım yandıki suan anca doğurursam agrım var derim 🤣🤣🤣🤣🤣
Senayl34 21MELOSSS21 şaka mı ya bende devlete gidiyorum 15 günde 1 çağırıyordu ve her seferinde nst giriyorum geçen 10 gün yaptı bugn de gittim 3 günde 1 gel dedi 37 haftaligim
Senayl34 21MELOSSS21 40 haftalık nasl baglamadi söylemedin mi hiç veya başka bi hastaneye de girseydin
21MELOSSS21 Senayl34 hiç söylemedim bizimkiler başka hastahaneye gitmezdi çünkü doktor tanıdık ve bedavaydi
cauuv1 Tanıdık olabilir canım bedava çok hastane var ben de arkadaslara katılıyorum çatın dar belki normal doguramıcaksın göz göre göre bebegi ve seni riske sokmak bu. Bence bunu kendinize yapmayın bebeginizi düşünün baska doktor bulun derim