Hamileliğim ilk aylarında UniMom çatlak yağı kullanıyordum, rahatlatıcı bir etkiye sahip ama aşırı düzenli kullanamadım. Çatlaklar oluşmaya başlayınca çok arastırarak Lierac krem kullanmaya başladım. Mevcut çatlakların görüntüsünü azalttı ve yeni çatlak oluşumunu önledi. Biraz pahalı ama bence değer.