Strawverry Benimde dün idi ama doktorum ayı ile uyumlu diyip gönderdi birde 2 hafta sonra nst girmem gerekli imis siz de kaçıncı hafta dedi doktorunuz ben şuan 32 haftalıgim
fatmanuryasar Strawverry 32 de nst ye girdim canim yarinda girerim buyuk ihtimalle dogum icin bisi demedi bakalim ne diyecek umarim dogum icin gun verir planli bir dogum gerceklestiririm
Strawverry fatmanuryasar inşallah verir canim rabbim yardımcın olsun benimde 34 de giricem inşallah nst aksi gibi doktorum da gitmiş başka yakın yerde doktor biraz zor randevu alırım hayırlısı olsun hakkikizda inşallah
Busra_ Aynı haftayla uyumluyuz ptesi kilosu 2900 demişti ve nstde sancım çıkmıştı yarın tekrar görmek istedi Bakalım ne olucak bizimkisi biraz erken gelicek gibi görünüyor