Merve997788 ben şuan 22+6 haftalığım siyah leke geldiğinde 16 haftalıktım doktora gittim ben hemen plasentası rahim ağzına gelmiş o yüzden kanama olmuş dedi plasenta burda olduğu sürece kanama olmaya devam edebilir dedi progestan verdi ama benim 3 günden sonra lekeler kesildi sana önerim doktora git gidemezsen cok dikkat et ağır kaldırma belki ilk haftalardaysan normal bir durumda olabilir yerleşme kanaması deniyor ona da ama en sağlıklısı doktora gitmen