Kızlar çarşamba günü ultrason oldum bacağından damarlarım belirgin şiş ağrı ve acı yapıyor gören herkes de varis diyor. Sonucu yarın göstereceğim Dr a.
Başına gelen varmi varsa tedavi öneriliyor mu yada hamilelik sürecini nasıl etkiliyor daha 24+3 üm çok kilo almamaya çalış diyorlar:(