Sana küçük bir tavsiyem var. Öncelikle aklına şunu kazımalısın. ‘ bu işler öyle ha diyince olmuyor ‘ 3-4 ayda olur herhalde, diyip rahat kafayla ilişkiye girmelisin. Özetle benim yaşadığımı anlatmak istiyorum.
İlk korunmasız ilişki olduğunda eşimle şunu demiştik. Zaten hemen olmayacak şimdiden başlayalım.. Ama yine de ben 1 hafta sonra gittim kan verdim ve negatif çıktı. Bak dedim demekki hemen olmuyormuş. Kafam okadar rahattıki, regl 3 gün geçti normalde asla geçmez. Griptim, ondan oldu herhalde dedim. Arkadaşımın ısrarıyla test yaptım bir bakarsın ki test pozitif. Hemen koştum doktora. Doktor değerin çok düşük artışı izlicez dedi. 2 gün sonra ölçtürdüm değer düşüyordu. Meğersem kimyasalmış. Hayatımda ilk drfa kimyasal gebelik diye bişey duydum. Sonra ben düşük yaptım. Okadar üzüldümkü. Sonra da doktor serüvenim başladı salak gibi. Salak gibi diyorum çünkü öyle bir stres yaptım ki ( bidaha hiç çocuğum olmayacak) düşüncesine kapıldım. Ve sonuç her ay o düşünceyle ilişki yaşadığım için 1 buçuk senedir hamile kalamıyorum… ne eşimde ne bende hiçbir problem yok. Ama olmuyor. Olmadıkça ben daha çok bu düşünceye kapılıyorum. Sakın bunu kendine yapma. ❤️ çok uzun yazdım helal et hakkını