Aysnr66 Arkadaşlar ilk dogumum 2015 te sezeryanla oldu ve cok iyi çok memnunum ameliyatimdan izi belli belirsiz herhangi bi agri sızı olmadi olmuyorda karnim kalmadi hic suan 2.ye hamileyim ama korkuyorum ilki gibi olmaz izi cok kalir siser kizarir ilerde agri sızı fln olur diye. her DoktoR iyi yapiyor mu sezeryan yapamaz mi kotu olur mu faln diye korkularim var. Napicam bilmiyorum yardimci olurmusnz
Nurerdogan Aysnr66 malesef canım benim seni rahatlatmak isterim ama ne ne yazıkki her sezeryan bir değil her doktor da bir değil
Melekbebek Aysnr66 cnm bende kayserideyim ve 10 kasımda Sezeryan oldum tekdende özlem katırci diye bir doktor var ben çok memnun kaldım tavsiye ederim dikiş izim belli bile değil suan
Aysnr66 Nurerdogan hmm valla napicam bilmiyorum psikolojm altüst oldu ruyalarima kadr giriyo hamileligimi bile yaşayamiyom sevinemiyorum şaşırdım..hayirlisi bakalm canm cevap verdigin icinde teşekkür ederm 😔
Aysnr66 Merope ilk doktoruma gitmek istiyorum ama esim ucreti fazla diye istemiyor o devlette dogur herkes gidiyo ne var diyor anlamiyor onada ben guvenemiyorum korkuyorum 🙁
Gulfemefekrca Aysnr66 benimde ikinci hamileligim 2013 te aldım oğlumu kucağıma şimdi de 10 aralık a gün verdi ve aynı doktoruma gidiyorum hiç aklımda birşey yok benim bile dikiş izim hiç yok
Aysnr66 Gulfemefekrca hmm rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin canm . Sen ayni doktoruna gidiyorsun ne guzel bende gidebilsem benimde icim kafam rahat olurdu
Aysnr66 Melekbebek agri flan cok oldumu ameliyattn sonra canm valla kararsizm nereye kime gidecem bilmiyorm doguma 3 ay kaldi belli bisey yok daha korkuyorm