Herkese merhabalar bugün acile gittik 37+1 erkek bebek bekliyorum acildeyiz doktor dedi ki 3 gün içinde doğum olabilir sancın gelmezse 3 gün sonra gel. Bunu neye göre demiş olabilir acaba kafa çapı 40 haftalıkmış. Açıklık yok su da gelmiyormuş. Ben sızıntı şeklinde kanamam olduğunu ve bel ağrısı yaşadığım için gitmiştim. Bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba ?