Gonca4297 Merhaba. Eşimin dogum gunu icin bebegimizin ultrason fotoğrafı ile yazili bi çerçeve yaptirdim yanina ne yapablrm sizce bebeginden gitmesi icin. Esim uzakta asker bu arada ,fikir verirseniz cok mutlu olurum..