RabiAyazcagri 36+1 bebeğimin suyu azalmış bugün kontrolüm vardi pazartesiye kadar.istirahat dedi doktor pazartesi tekrar kontrol azalmaya devam ediyorsa sezeryana alicaklar aynı durumu yaşayan varmı 😔😔😔
miraninannesi_ RabiAyazcagri ya benimki de sinirda diyip diyip duruyor korkuttu iyice ama normal olcak benim
Yesimmm93 RabiAyazcagri HErgün havuç suyu iç ve devecı armutlu ye canım inş hemen toparlıycaktır suyuda
RabiAyazcagri Allah yardımcımız olsun bende çok istiyorum normal doğum yapıp bebeğimi kucağıma almayı bakalım pazartesi belli olucak 🙏