Burcuu33 İyi geceler kızlar ☺️bi sorum olacaktı çok değil ama biraz kansızlığım varmış 32 +1 iz önerebileceğiniz yiyecekler var mıdır yaşayan var mı böyle bir durum ne kullandınız
Brnnr_34 Bendede kansızlık var bende kırmızı pancar kecıboynuzu yemeye calısıyorum onlar kan yapıyormuş
tanritanir Sabah aç karna keçiboynuzu özü alıyorum bı kaşık iyi geldi tabi doktorun verdiği ilaca da devam ediyorum düzeldi