Merhabalar, ben ilk doğumumu 34. Haftada suyumun gelmesi ile suni sancılı normal doğum olarak yaşadım hiçbir belirtim ağrım sızım yoktu hastaneye gittiğimde sancım sıfırdı.
Şimdi 35 haftalık hamileyim bebeğim haftalardır doğum pozisyonunda karnım baya baya düştü ve iki gündür akıntım çok arttı koku yok, kaşıntı yok hafif sarı olarak geliyor bazen süt gibi beyazımsı baya baya ıslanıyorum buna ek olarak rahatsız etmeyen sancı denilmeyecek şekilde adet olmaya yakın karnınızı belinizi hafif bir ağrı sarar ya onu yaşıyorum
ilk gebeliğimde hiç belirti yaşamadan doğum yaptığımdan doğumda su ve nişan gelmesi düzenli sancıların başlaması öncesi erken belirti olarak neler yaşadınız merak ediyorum bu yaşadıklarım doğumun başlamak üzere olduğuna işaret olabilir