SevgiKNGR İkili de ultrasından baktı her şey normal yolunda dedi kan almadı ama , üçlü yaparız direk dedi doktor çok gerginim yaa insallah bir sorun çıkmaz ayrıca bu alınan kan sonucu testler hemen çıkmıyor sanırım bilen varsa yazabilir mi
Aysee1123 SevgiKNGR 4-5 güne çıkıyor. Ben ikilide kan verdim temiz çıktı o yüzden 3 lü ve 4 lü düşünmüyorum
Gldekpnci SevgiKNGR ultrason da ölçümler yapılıyor ense kalınlığı vs. Kanda genetik bişey var mı diye bakılıyo
Nihlal SevgiKNGR ikili taramaya göre yanılma payı daha yüksek olan bir test sizfen aldığı kan sonucunu milyonlarca insanla karşılaştırıp bi risk durumu belirliyor size açıcası insanı strese sokmaktan başka bişey değil bence kaldı ki yanılma payı çok yüksek olan testler bunlar benim riskli çıkmıştı doktorum yanılma payı çok yüksek canını sıkma perinatoloji görsün demişti çok şükür ne perinatolojide ne ayrıntılı ultrasonda bi sorun çıkmadı şimdi kızımla 36. Haftaya giriyoruz sizinde sağlıklı sıhhatli doğar inşallah hiç stres yapmayın asıl zarar stres yapıp üzüntü yaşamak🙂
Aysee1123 SevgiKNGR Onu bilmiyorum başına gelen var ise yazar heralde. Benim doktorumda ultrasondan baktığında ölçümler için normal sıkıntı yok demişti kanda temiz çıktı şükür. Kanda ver dedi diye verdim ben madem tam olsun iş diye
Gldekpnci SevgiKNGR bana ikili yapıldı sonra direk dörtlü yapıldı sizinki üçlüden sonra dörtlüde yapacak herhalde
Gldekpnci SevgiKNGR dörtlü bi sonraki aşama yine ultrason bakılıyorlar ve artı bi değere daha bakılıyo kanda kimi doktor üçlüye gerek duymadan dırek dörtlü yapıyor benimki gibi
Aysee1123 SevgiKNGR Araya bayram girdiği halde 5 güne çıktı yani bayram girmese 2–3 güne çıkardı heralde
Gulsen20 SevgiKNGR Ben sadece 2 tarama testi yaptırdım 3 ve 4 ihtiyac olmadıgnı herşey iyi gozukdugnu soyledi
miraninannesi_ SevgiKNGR çok gereksiz bir testi yaptırıyorsun keşke yaptırmasan zaten 2 li yapmışın bide detaylı yapardın yeterdi 3 4 gereksiz