tanritanir Evet bende de oldu gebeliğimin son dönemlerindede gebelik şekeri oluştu şekerim düşünce bayilcak gibi oluyorum buz gibi ter atıyorum hemen kendimi bı yere atıyorum kesinlikle ayakta duramıyorum öyle olunca bı küp şeker at ağzına hemen
Linaa1234 Fatmaalkaya sadece bır kere saglık ocagında acken bakıldı doğumuma bor ay kaldı hıc baktırmadm ama alet almadıgıma pısmanım