33NAZ tatlım çok teşekkür ederim. Valla ameliyat çok hızlı oldu inan bu kadar hızlı olacağını dusunmezdim 10 15 dakikada bebeğim doğdu ama odaya gelmem bir saati bulmuş eşim öyle dedi. Ameliyattan 2 gibi çıktım sanırım 3 de olabilir akşam 7 8 gibi hissetmeye başladım tam anlamıyla. 9 gibi yürüttüler. Aslında 5 6 gibi bacağımi oynatiyordum ama çok hafif