Liyanora
benim test sonucum
biyokimyasal riskim 221/1, kombine riskim 449/1 cıktı
Biyokimyasal riskim sınırdaydı doktorum down sendorom riski sınırıda dedi yani risk var dedi. Ama şöyle bişeyki bunu cok arastırdım bu ikili ve üçlü tarama testleri %60 doğruluk payı veren ve biraz kafa karıstıran testler. Tabiki testleri yapalım ama neredeyse yarı yarıya doğruluk payı oldugunu unutmayalım. Ben perinatolojiye gittim içimi rahatlatmak için. Down sendromu cocuklarda burun kemiği(kaval kemiği) olmuyomuş, kalplerinde parlaklık görülebiliyomuş ense kalınlıkları 2.5-3 cm oluyomuş doktorum risk her zaman var içini ferah tut sonucların o kadar kötü değil dedi. Kısacası suan 19 haftalğım kötü seyler getirmiyorum aklıma Rabbim kimseye yaşatmasın, basımıza gelirsede kabulümüz🙏🏼
Bence içini ferah tut çünkü 295 normal bi sonuc gibi geldi bana , doktorum 270 ler sınır kabul ediliyor 270 in altı riski coğaltıyo demişti