Rabiakltk5 Doktor rahmin kalp şeklinde olabilir dedi ama profesörün bakması gerek ben sadece yorumumu söylüyorum dedi. Aranızda varmi böyle biseyi yaşayan benim daha önce 2 dusugum var acaba dusuge sebep olurmu yoksa önemsiz bisey mi
58damla58 Rabiakltk5 benimde rahimim kalp seklindeydi de gayet güzel Bi hamilelik ve doğum geçirdim doktor bu herhangi bi engel teşkil etmez dedi .tedirgin olacak birsey yoktur doktor herhangi Bi sorun olabilecegini falan mı söyledi
naz_ozz Rabiakltk5 hayır benimde öyle canım ters rahmin dedi 3 yıl önce doktor yani kalp şeklinde demek bende 4 yıllık evliyim şimdi gebeyim 22 haftalık olduk ama ben kendim çocuk düşünmüyordum istedik bu sene rabbim 5 ay içinde nasip etti düşük başka şeydendir öyle olupta çok doğum yapan var çünkü
Birbahargunu Rabiakltk5 rahim filmi çekilin mutlaka düşükleriniz bununla ilgili muhtemelen. Kalp rahim ve perde ultrasonda ayırt edilemiyor. Arkadaşım da iki düşük yaptı kalp şekli dediler ama rahim filminde derin perde olduğu ortaya çıktı
Birbahargunu Birbahargunu ben de 17 haftalık kaybettim rahim filminde t rahim çıktı ameliyat oldum. Tekrarlayan düşükleriniz varsa rahim filmini asla ihmal etmeyin
Rabiakltk5 Birbahargunu evet canım benim biri 15 haftalık diğeri 20 haftalikti bebek büyüdükçe kendini atiyo rahim ağzı kısalığı teşhisi konuldu ama onun dışında altında yatan başka sebepler varmi yokmu o arastiriliyor
ikranurkutay Rabiakltk5 banada rağmen y şeklinde ve kalp şeklinde perde var dediler kızımdan sonra iki düşüğüm oldu hsgde cıktı tabiki rahim şekli ve perde histeroskobi ameliyatı oldum canım
Rabiakltk5 ikranurkutay o ameliyattan sonra tekrar hamile kaldin mi nasil geçti süreç ameliyat zormuydu canim
Birbahargunu Rabiakltk5 kalbi durdu benimki de rahim filminde hafif T rahim tanısı koyuldu ama ben riske atmadım ameliyat oldum düzeldi.
Rabiakltk5 Birbahargunu iyi yapmışsın canım benim 2. Si doktor ihmaline geldi bana gerekli hiçbir test yapmadi şuan unuversute hastanesine gidiyorum ve aşırı memnunum
23kubra23 Birbahargunu sonra gebe kaldınız mı benimde kalp durması var t rahimliyim histereskopi oldum merak ediyorum
ikranurkutay Rabiakltk5 zorluğu yoktu Anastesili oldum özel hastanede 6 ay oldu ameliyat olalı hala gebelik gerçekleşmedi ama benim süt hormonumda yüksek olduğu için belki o yüzden gebe kalmadım ilaç kullanıyorum şuan
Rabiakltk5 Birbahargunu ilkinde kanama ve ağrıyla beraber şu geldi ikincisinde bisabah uyandım doğum sancısı gibi 10dakikada bir vuruyodu gittim hastaneye tam açıklık varmış sonrada suyum geldi zatwn
Ozge111 Rabiakltk5 banada rahim kalp şeklinde dediler 1 kimyasal 2 kezde bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum ama bunun rahimle alakası yokmuş kan pıhtılaşma varmış bir çok doktora gittim rahim için hepsi aynı şeyi söyledi bunun bir sorun olmayacağını sadecw bazı gebeler de erken doğum riski olduğunu söyledi ama herkesin bir olmaz benim hafif kalp şeklindeymiş
Aslibali Rabiakltk5 benimki de kalp şeklinde. Benim doktor ilk üç ay düşüğe sebep olabilir demişti. Zaten ilk üç ay dikkatli olmak gerekir. Rahim filminde çıkıyor onu yaptirin
Hfzomr Rabiakltk5 benmde ilk hamileliğimde kalp şeklinde rahim demişlerdi. Hiç sorun yaşamadım. Normal doğumum oldu.
Elmsss Rabiakltk5 benimde iki düşüğüm var ve kalp şeklindeydi doktorum bir önemi olmadığını söyledi gerçektende önemi yok rahat ol
Birbahargunu 23kubra23 benim ilk gebeliğim denedigim ilk ay oldu ama sonra stresten mi bilmiyorum eşimde de bende de hiçbir sorun olmamasına rağmen gebelik olmadı 2 seneye yakın. Tabi bu süre içinde rahim filmi histereskobi de var. Uzun süre olmayınca tüp bebek yaptırdım şu an hamileyim ama ilki olurken sonra neden olmadığını bilmiyorum sizin olur inşallah doğal yoldan