Kızlar merhaba bugün doktora gittim bebeğimin her ilki böbreğinde genişleme olduğunu ve 10 mm olduğu önü söyledi doktor doğuma kadar takip edilecek dendi ama beni perinotolojie yönlendirmemesi kafamı karıştırdı internetten araştırdım çoğu doğumdan sonra geçiyormuş ama iki böbrekte olunca dawn sendrom olabilir tarzı birşeyde okudum ve üzüldüm ikili 3 lü test yapmamıştım ne gelirse Allah’tan tabi ama annelik farklı aranızda böyle sorun yaşayan varmı nasıl bir yol izlediniz