Mutlumumutlu 32.haftamda çalışır aldım, bu hafta itibariyle 37.haftamı tamamladım, artık işe gitmeyeceğim. Şimdi tekrar mı doktoruma gidip rapor almam gerekiyor? Bundan sonraki süreç nasıl ilerliyor? Bilgisi olan varsa aydınlatırsa çok mutlu olurum.
Yaprakkkk Mutlumumutlu benim iş yerimde 37. Haftadan sonra yasal olarak calismamamiz gerektigi için doktordan ekstra bir çalışamaz raporu istememiştim. 32. Haftada aldığım çalışabilir raporun üstüne 5 hafta dolunca otomatik yasal sürece girmiştim ama her isyerinde prosedür farklı olabilir tabi ikya sorun isterseniz
Eliff-tas Mutlumumutlu hayır rapor almıyorsun. Birdaha zaten o raporda doğum iznine çıkma tarihin yazıyor sisteme girmiştir iş yeri e devellette gözükür
Mutlumumutlu Semaemrahh Doktorum bu konuda bir şey söylememişti, o yüzden bilmiyordum. Teşekkür ederim.
Mutlumumutlu Yaprakkkk Bildiğim kadarıyla 37.haftadan itibaren hiçbir gebe yasal olarak çalışamıyor. Ben normal süreç nasıl ilerliyor onu bilmiyorum. Çalıştığım yerin açıkçası pek bilgisi yok, o yüzden kendim araştırmak zorunda kalıyorum.
Glshgul Tekrar rapor almanıza gerek yok 32.haftada verdiğiniz raporda ne zamana kadar çalışıcağınız zaten yazıyor 😊
Glshgul Mutlumumutlu ben insan kaynakları ile görüşmüştüm tekrar rapor almama gerek olmadığını söyledi 32 de çalışabilir raporu alıp 37e kadar dayanamıycaksanız doktorunuza gidip ara sürede raporunuzu bozdurabilirsiniz onun içinde tekrar rapor alınıp insan kaynaklarına veriliyor. Ama 37 ye kadar çalışıp tekrar rapor almaya gerek yok yinede siz skgya sorun isterseniz
Burcuc Merhaba çalışabilir raporunu 32+0da mı almalıyız bir de 37+0 a kadar mı yoksa 37+6ya kadar mı çalışıyoruz
Glshgul Burcuc 32+0 da alınıyor 37+0da çalışmıyorsunuz zaten 32 haftalık rapor aldığınızda ne zaman 37 haftalık raporunuzun başlıcağı yazıyor
Mutlumumutlu Burcuc 32.haftada çalışır raporu alıyorsunuz. 37.hafta itibariyle çalışamaz raporunuz başlıyor. Tam 37 olması gerekiyor
Balbebek012 Burcuc 36+6 da almak mantıklı 37 de zaten izin başlıyor 37 de gitmeyin bence boşuna çalışmış olırsınuz
Elifftrkgl 37 ye kadar çalışırsak bu doğumdan önce sekiz hafta rapor hakkı doğumdan sonrasına aktarılıyor mu
Balbebek012 Elifftrkgl 5 hafta kısmı aktarılıyor 32den 37 ye kadar olan kısım 37 de zorunlu izin başlanıyır artık maalesef aktarılmıyor o kısım
Dhalia Elifftrkgl 37. Haftaya kadar çalışırsanız zaten 37. Hafta itibari ile yasal izin hakkınız başlıyor 8hafta yanması gibi durum söz konusu değil. 37 hafta itibari ile izne ayrılırsanız bebek 3 ay 1 haftalık olunca izin doluyor yani 3.5 aylıkken iş başı olacak.
Merveya Mutlumumutlu raporlar artık birleşmiş 37. Haftada rapor almanıza gerek yok doğum yapınca doğum belgenizi kuruma ileteceksiniz o kadar