Sahrasema Bir kızım var Zeynep sahra ikinci bebeğim de net değil ama kız gibi dedi doktor yanına uyumlu kız ismi arıyorum fikir verirmisiniz
nur34_ Sahrasema iki gunluk kizimin adi alya mina koyduk arya mina istiyordum alyaya karar verdik belki fikir olur
Aysee1123 Sahrasema Şu iki isim olayına bir ben ısınamadım sanırım zaten 😂 Yazdıklarım dışında aklıma gelmiyor
Sahrasema Aysee1123 ya aslında bende keşke sadece Sahra koysaydum diyorum ama buda eşit olsun iki ismi olsun ,😂
Aysee1123 Sahrasema Evet ilki öyle olunca buda öyle olucak mecbur onu anlıyorum 🤗 Tek koymak daha kolay ikileyince uyumlu olması gerekiyor hem uyumlu olucak birbirine yakışacakta hem çok uzun olmicakta falan filan zor geliyor bana 😂
Sahrasema Aysee1123 oğlum olsaydı çok basitti Eymen Buğra çok da istiyordum bı oğlum olmasını ama bugün gittim kız dedi kordonu bacaklarının arasindaymis net değilmiş ama değişmez herhalde 14 haftaligim 😀