Seyma2255 Bütün gün hicbirseyim olmayıp hatta karnım bile doğru düzgün yokken akşam olunca karnımın 5 aylık gibi şişmesi ve sürekli şişkinlik hissetmek normal mi benim gibi bunu yaşayan var mı 12+3 günlük hamileyim oysa daha 🙄
guzelanne01_ Seyma2255 normal canım kızımda olmadı ama oğlumda en başından beri acayip şişkinlik hissi var yemek yemeyi sevmez oldum hatta yemediğimde daha rahatım 31 haftalığım şuanda hala aynı doktorum normal diyor
Merve0901 25 haftalık olacağım. Neredeyse başından beri böyleyim bende. En küçük bir şeyde nefesim kesilecek kadar şişiyorum 🙈