Benim de 20’lik dişim ağrıyordu çok feci 3 gece çekmişimdir ağrısını keşke hiç çekmeseydim dedim gidip çektirdikten sonra hiç bi zararı yok inanın sadece film çekmediler sakıncalı olduğu için yani o diş ağrısını çekmektense gidip hemen baktırın çektirin dolgu yapmanın da bi zararı olmuyormuş kanal tedavisinin de öyle