Bağcılar medıcıne’da 3 doktor değiştirmiştim. 1. Muayenem önden randevu almadığım için müsait doktora verildim. Selma Coşkun hanımdı. Bilgi verdi ama çok soğuk ve suratsızdı. 2. Doktora yine kendim seçerek gidemedim. Kanamam olduğu için acil gittik Rahime Bekar hanıma muayene oldum iyi hoştu ama hafif sivri dilli geldi😁 Benim için bu sorun değildi ama Tea Tawadze aşırı önerildiği için ona gittim ve oda çok sakin sordukça cevap veren bi doktordu. Herkesin övdüğü kadar beğenemedim. Sonra tekrar kanama yaşayanca acilde Ayşenur bağdatlı’ya muayene oldum. Ve bu doktordan hiç memnun kalmadım. Aşırı suratsız ve sormadıkça asla konuşmuyor. Hıhı diye cevap veriyor. Sonuçta benim ilk hamileliğim ve ne bilinir ne sorulur bilmiyoruum. Muayeneye verdiğim para en çok bu doktorda koymuştu.
Sonra öneri üzerine hastane değiştirdim ve Bahçelievler Medipol’e geçtim Derya Kanza Gül hanıma çok tatlış ve aşırı ilgiliydi. En ufak detayına kadar bilgi verdi. Telefon numarasına kadar bize sundu. Bana mesajdan her zaman ulaşabilirsin aramaya her an bakamayabilirim dedi. Bu ilgisi bile yetti. O an dedimki bu doktorsa diğerleri neydi🌝❤️ Diğer gittiğim doktorlar hiç numara vermemişti. Velhasıl eğer konumunuz yakınsa bu doktor çook içime sindi. Keşke en başından beri kendisine gitseydim.. sizde yararlanın diye böyle bir post açmak istedim💖