Merhaba. Beykoz dev. Hastanesine gidiyorum fakat ultrason cihazlari o kadar eski ki doktorlar hala cocuk gostermesine ragmen cinsiyetle ilgili net bir sey soylemiyorlar. 19 haftalik olduk halbuki. Umraniye dev. Giden birileri var mi acaba? Binasi yeni diye belki ultrason cihazlari da yenidir diye dusundum?