Deprem zamanina denk geldigi icin 1. Dozu vurmadilar aşı yok dediler. 28. Haftada gel dediler unuttum ve 30. Haftada gittim yapmadılar. Doktorumda 30. haftada vurulmaz dedi. Cok üstüne düşmedi. Aile hekimimde cok ustunde durmadi. O an anladim. Gercekten onemli olsa aşı belli ederlerdi tepkilerle. Zaten bu aşı sezaryen olursa herhangi bir enfeksiyona karsi yapiliyor. Cokta kafama takmadim acikcasi