ozlemkoksal Kizlar 2 kimyasaldan sonra hamile kalamiyorum? HSG yaptirdim temiz cikti. Ostrojen hormonum cok dusuk cikmisti en son, kimyasallardan 2 yil gecicek neredeyse 🥹cok uzuluyorum ya
mucizeolsunn ozlemkoksal ben de 3 kimyasal yaşadım 1 sene geçti üstünden tekrar gebe kalamıyorum kafama taksam da takmasam da olmuyor artık psikolojimi bozucam o zaman oldu şimdi neden olmuyor diye 😭her tahlili yaptırdık hepsi temiz çıkıyor napacağımı bilmiyorum sadece bekliyorum çatlatma iğnesi tedavim de negatif sonuçlanıyor Allah’ım en kısa zamanda bize de nasip etsin inşallah 🥺