Sevilayms Servikal Az once bendede oldu onun ıcın girdim buraya 29 haftadayım serklajlıyım sanki dikişi hissettim battı gibi yada sızı gibi . Wc ye gittim bir kez de orda hissettim 🙈 Neykı bu
Servikal Bende kaç defadır oluyor tık oluyor bir saniye sürüyor defalarca sürekli oldu bugün yoruldum artık sanki ağrılardan
meliiisoz Alttan sancı derken canım vajina ağrısı sancısı bazen çok oluyor bende ordaki kemiklerim bacaklarım ayrılcak gibi
Sevilayms meliiisoz Dikişi hisseder gibi oldunuz mu hiç İçeriden bir sızı cok kısa süren ince bi sızı
anapanda12 Sevilayms normal bir durum 2. Serklajım korkmayın biz diğer annelere göre daha hassas olduğumuzdan
Yaprakkkk Bende de oluyor ya tık diye aniden 2 saniye falan sürüyor. Hatta idrarimi kaçıracak gibi oluyorum ufacık bir yanma oluyor anlamadım gitti ağırlaştı diye mi acaba