Minikobaby Ahsenkhrmn 3 mayis benimde ve hem heyecanliyim hem gergin hem kizima Kavusmak istiyorum hemde korkuyorum sizler nasilsiniz ?
Ahsenkhrmn Minikobaby heyecanlı bekleyiş🥹 yarın ameliyat için kan tahlillerini falan yaptırıcaz nasıl geçicek nasıl olucak kafamda deli sorular 🙉
selinsmother Ahsenkhrmn merhaba hangi tahlillerin yapıldığını yazarmısınız? Bende 2sinde tahlil için gideceğim
Minikobaby Ahsenkhrmn aynen benimde o sekilde valla 🥹 kucagima alip opup koklamak da istiyorum ama degisik duygularr
Ahsenkhrmn selinsmother tahlillerde 4 tüp kan alıp anestezi uzmanı ile görüştüm ekstra bi işlem olmadı
Minikobaby Ahsenkhrmn benim sezeryan olucak gibi ama kizim cok asagidaymis sezeryan gunune kadar gelir mi bilmiyorum
Ahsenkhrmn selinsmother yok ben tahlil yapmadan zaten 37+1 de bana Salı günü alalım demişti tahlille bi alakası yok