tubiii11 Kızlar arada bebeğin hareketleri canımı yakıyor, bugün de çok hareketliydi vajinaya baskı yapıyor gibi sanki uzun sürmüyor geçiyor ama tedirgin oluyorum:( sizde de böyle bi durum var mı
Aynuresma tubiii11 ben de 28+6 aynı şeyler bende de var bebek büyüdüğü için yer daralıyor o yüzden hareketleri acıtıyor
gmzhrn tubiii11 brnde de ayni 31 e grecegim 28 den beri vajinayq ağrı yapıyor. sondaki taktirine varsa onu çıkarırken bir sancı oluyor aynı ona benziyor
tubiii11 Aynuresma muhtemelen ilk gebeliğim olunca herşeyden tedirgin oluyorum sağlıcakla vaktinde alsak bebişleri kucağımıza 🙏
Aynuresma tubiii11 Amin inşallah canım benim de ilk gebeliğim herşeyden tedirgin oluyorum bu aralar çok şişkinliğim oluyor karın sertleşmesi vs sizde var mı
tubiii11 Aynuresma evet sertleşme oluyor bende de bazen de bi yere toplanıyor ama rahatsız ediyorum elimle gidiyor sonra 😁