Çok yanlış bir düşünce, İlaçlardan alınan vitaminlerin miligramı ile senin meyveden aldığın vitamin değeri aynı değil örneğin gebeliğin ilk üç döneminde günlük olarak 400 mg folik Asit kullanıyoruz bebeğin omurga sağlığı vb. için diyorlar, senin o meyvelerden alırım dediğin folik Asiti alman için nereden baksan 4-5 kg ıspanak yemen lazım HERGÜN..
Demir ilacını kullanıyoruz doğumda herhangi bir komplikasyon gelişip kansız kaldığımızda depolarımız dolu olsun diye ve bebeğin gelişimi için Sen besinlerden alırız diyorsun senin günlük alman gereken demir miktarını karşılaman için iki su bardağı pekmez içmen lazım ortalama Buda mümkün değil.
Yurtdışında kilere vitamin vermiyorlar diyorsun o gün bir tane bayan Almanya’da yaşıyoruz vitaminlerimize doktorlar çok dikkat ediyorlar hatta raporlıyorlar yazdı.
Önceden vitamin mi alıyorlar diyorsun ama önceden şu zamana bakarsak bebek ölümleri Doğum anomalileri çok çok çok daha fazlaydı.
Doktorunuza bence hamilelikte vitamin kullanmanın destek almanın önemlerini sorun size anlatsın öğrenmenizi tavsiye ederim.
Sağlıklı doğumlar 🌸