Merhaba hanımlar 36.haftaya kadar butun kontrollerım normaldi 36.haftada suyum Biraz fazla cıktı bırkac doktora gorumdum bebek de sıkıntı yok sebepsiz olabılır denildi hamileligin basından bu yana tansiyonum yuksek cıkıyor du doktorum hıc ilgilenmedı 36 dan ıtıbaren yuksek oldugu ıcın takıp edelim dedı ama yatıs vermedi 14-9 15-10 16-10 bıle cıktı acile gıt dedı acilde de gebelık zehirlenmesine baktılar normal cıkınca eve gonderdıler.. Bugun ozele gıttım ordakı doktor senı yatırıp takibini yapıp bir kac gun sonra sezeeyan olman lazım dedı.. Devletteki doktorum da normal dogum ıçin beklıceksın olmazsa sezeeyana oyle alıcam dedı ama bugun ki doktor tansiyon dan dolayı normali bekleyemezsin dedı… Benım gıbı olan var mi acaba ıcınızde bı taraftan tansiyon dan korkuyorum obur taraftan da sezeeyan olmak istemiyorum napıcamı sasırdım kime ınanıcamı bilmiyorum…