Kızlar 15 haftalık hamileyim idrara sık çıkıyorum vajinama doğru baskı oluyor üst tarafa doktora yazdım bilemiyorum diyor geleyim diyor onuda bilemiyormuş yarın gidecem şuan olsa şimdi gidecemde korkmaya başladım normal midir serklaj falan değildir demi 2. Hamileliğim ilkte sorun yoktu inşallah bide çok normaldir