Bence kesinlikle yaptırmalısınız, imkanınız varsa özelde yaptırın ama bir şekilde yaptırın. Ben ilk çocuğum da 2.li v.s testleri yaptirmadim sadece bu ayrıntıliyi yaptırmıştım. İyi ki de yaptırdım bebeğimin tek böbrek olduğunu bu şekilde anne karnında öğrenmiş oldum ve dogumdan sonra da ona göre kontrol süremiz başlamış oldu. Eğer yaptirmasam belki de bir sağlık sorunu yaşamadığı sürece haberim olmayacaktı.