Doğum yapalı 2 gün oldu:) Sıfır tecrübe ile girdim.Endişe yapmadım en baştan onu söyliyim.Çünkü ne kadar kafamıza takarsak,daha da kötü olacağına inanıyorum.Endişe ve korku olmadığı zaman hiç bir şey anlaşılmıyor.Ben hiç acı hissetmedim.Ne anestezi esnasında,ne ameliyat anında ne de sonrasında.Sadece yara acısı oluyor yatıp kalkarken.O da zamanla düzeliyor.Bol bol yürüyüş yapmanız lazım.İlk yürüyüşler zor oluyor ama ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk kendinize geliyorsunuz:)Bebeğinizi gördüğünüz ve sesini duyduğunuz an her şey bitiyor.Unutmayın biz kadınlar hep çok güçlüyüz:)