Bedoo Merhabalar 15+4 günlük hamileyim biraz önce lavaboya gittiğimde açık pembe akıntı geldi peçeteye çok korkuyorum doktorumu aradım progestan ve proluton iğne vurul hemen dedi ve hiç kalkma dedi böyle birşey yaşayan var mı aranızda ?? Lütfen duan edin bize😔😭😭😭
Nisankzn Bedoo gormeden mi vurul dedi benimde basima bu tarz geldi usg de sorun olmadigi icin takip edildim erken donemdi suan 36 haftaligim
Prensmiprensesmi Bedoo ben progestan kullandım aynı şekilde bende de bu gece peçeteye leke geldi doktoruma mesaj attım cvp bekliyorum (10+1)
Demir123 Bedoo canım kırmızıya dönük olmadığı sürece korkma Benimde aynı haftalarda oldu bende çok korktum iğneler kullandım geçti Rahim büyüdüğü için oluyo telaslanma yat dinlen
hry Bedoo 15. haftada yaşadım aynısıni ara ara hala oluyordu 27. haftaya kadar. bebeğin eşi asagidaymis ondan oluyomus yine ilaç kullanmadım bununla ilgili normal olduğunu soyledi doktorum sadece kendini çok yorma
Bedoo Destina21 amin inşaallah birşey olmaz🙇♀️😔 kasık ağrım yoktu arada batmalar oluyor du ama doktor rahim büyüdüğü için dedi :(
Bedoo Nisankzn hayır kullanmadım ama doktordan geldim şimdi bebek gayet sağlıklı hareketleri normal dedi ama eşte kanama olmuş hiç kalkmadan 3 gün boyunca yat iğne ve ilaçlarına devam et geçer inşaallah dedi :(
Prensmiprensesmi Bedoo ben ilk hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım doktorum dan randevu aldım akşama gideceğim
Demir123 Bedoo bisey olmaz Allah’ın izniyle doktor bana çok su tüket demişti canım sende iç çok fazla ayağa kalkma dinlen
Bedoo hry ilk ne olduğumu bilemedim çok korktum çünkü kanamalardan korlar olmuştum inşaallah bir sıkıntı olmaz dediğiniz gibi