Merhaba arkadaşlar, ikinci hamileliğim. 4.haftada 30 betahcg ile hamileliğimi yakaladım 4 kez beta hcg verdim düzenli arttı. 5+3te vajinalde sadece kesesi göründü. Bugün de 6+3te kese büyümüştü ama yine normal ultrasınla bebek görünmedi vajinalde baktı doktor ve çok küçük takip etmem lazım dedi, küçük bir kalp atımı da vardı ama tam istediği boyutta değildi, çok üzgünüm yaşayan var mı neden olabilir bu