Tbayram Yanımda süt sakladığım poşetlerden yok iki günde babannemde kalacağım nasıl muhafaza edebilirim arkadaşlar?
Novamomy Tbayram buzdolabının alt kısmında 3 gün saklayabilirsin ama dondurduktan sonra 3 ay çözülme yaptığın zaman bebeğin hemen tüketmesi gerek