Ikizlerimemos Bunları ma için aldım zaten büyük boy ikizler anne sütüyle çok devam edemiyolar genelde.Yeni doğduklarında bunları kullanamayız heralde onun için bişey almadım daha.Bu arada hepsiburada dan 37₺ aldım her birini.Almak isterseniz aklınızda bulunsun 😊