minigim1669 Selam kızlar. Karnimda midemin soluna doğru bir şişlik ve baskı hissi var sürekli ovalama ihtiyacı duyuyorum. Acaba bebek o noktada mı toplanıyor, ağrının sebebi ne olabilir? Yaşayan var mı?