Prens_prenses777 ben o kadar çok araştırdım ki . Çünkü çok çekiyorum 30 jaftalik oldum. Artık daha beter oldu maalesef. Deli gibi yaniyom ejderhayim resmen 🤣 iyi gelen şeyleri sanada sıralıyorum. Havuç, salatalık,ayva,leblebi ,süt,ayran,maden suyu,karpuz. Bunlar iyi gelen şeyler. Bir de sşuruplar var caviscon ve rennu doktoruna söylersen yazabilir.