Bende acaba yaptırmasam diye düşünmüştüm ama yaptırmak gerekiyor bebeğin kordonu kesildiğinde zarar vermesin diye yapılıyormuş iki doz yaptırdım bir ay arayla doğumdan sonra devam edilecek beş doza tamamlanacak bıçak değiyor sonuçta yararı vardır elbet