Nur_baby Selam herkese öncelikle 30 haftalıkken ultrasonda 1545 qramdı kilosu . Şimdi 34 haftalık hamileyim ve bu gün yine gittdim ultrasona kilosu 1822 qrammış ve suyumda azalmış. Çok kötü oldum doktorum ayrıntılı ultrasona git dedi😞
Rena98 Nur_baby hic sikma canini benm bebegimde fazla kilo almiyodu 2 hafta hic kilo almamisdi ve doguma aldilar beni suni sancilarla dogum yapdim evet dogumum zordu amma sukur Allaha bebegim iyidi zayifdi 2.250 qramdi amma hic kuveze falan dusmedi sadece biraz sariligi vardi o kadar suan 11ay 10 gunluk🥰
Nur_baby Rena98 bu zamana kadar kilo alımı gayet de güzeldi . Şimdi böyle olunca kendimi kötü hiss etdim . Sizin bebeyinizin iyi olmasına çok sevindim darısı bizim başımıza🤲🏻
Bet1 Nur_baby 30. Haftadan sonra genelde haftada 200 gram alması gerekiyor canım. Gelişim geriliği oluşmuş sanırım perinatoloji ye gitmende fayda var. Neden bebek az beslenmiş bir bakilmasi lazım belki kordonda falan bir damarda sıkıntı olabilir. Suyun için de bol su ve havuc suyu iç. Kendini strese sokma dünyaya gelen hızlıca büyüyor
Nur_baby Bet1 günde 2 litre su içiyorum beslenmem gayet sağlıklı meyve sebze yeşillik , yoğurt her şey tüketiyorum . Randevumu aldım cumartesi gidicem inşallah
Bet1 Nur_baby 2 litre su çok az onu 4 litreye yakın iç. Beslenmeyle pek alakası olmayabilir işte. Bebek kiloyu kasar muz yumurta ve kefirden alıyor bunları çok tüket. Perinatoloji detaylı bakacağı için o daha iyi bilir sen gidene kadar dediğim şeyleri çok tüket günde iki muz kefir kaşarlı yumurta falan yap sürekli kendine