Elfnr 14.haftam bitmek üzere kızlar fakat akıntım fazlalastı ne yapmam gerekıyor peynir gibi akıntım oldu bugun
deletedmom734 Elfnr mantar canım geçmiş olsun bir an evvel doktora görün sakın kafana göre ilaç falan alma
deletedmom734 reinamm koş koş balkona😁 Allahım dalgaya vuruyorum ama benimde midem çok kötü bu gidişle doğuma kusarak gircem 36 olduk hala öğ öğ ...
Deletedmom4793 Beyaz süt kesiği gibi katı kıvamlı ise mantar oluyor illa ki kaşıntı olmasına gerek yok ben 2 defa geçirdim o dönemlerde kaşıntım yoktu ama