begummsfrgl Arkadaşlar keseye bakar mısınız sizce içinde Yolk sac gözüküyor mu anlayan var mı. Kesem 20 mm ama henüz beneği göremedik çok üzülüyorum :(
Cey8Cey begummsfrgl geç döllenme olabilir yolk sac sanki gözüküyo beyazlık var yüzük gibi bişe zaten onun gözükmesi iyi bişey diye biliyorum inşaAllah bebişini de görürsün 🤲🏻
begummsfrgl BurcuArya35 Doktor görüyorum dedi başka doktora gösterdim bu ultrasonu dedi ki sanki bebeğe benziyor ama kendisi göremedi ultrason cihazından
BurcuArya35 begummsfrgl evet canm maalesef öyle görünüyor 9 haftaya kesede bebekte baya belirgin olmaliydi geç döllenme mi acaba
begummsfrgl 5 gün sonra tekrar gideceğim umarım buraya güzel şeyler yazarım, eşim askere gidiyor her şey üst üste gibi. Mutlu bir haber aldık üzülmekten korkuyorum :(